Recenze nahoře bez - Roztomilé pravdomluvné lhářky

3. června 2016 v 18:00 | Anice |  Recenze nahoře bez
Ahojec!

Vítejte u vaší oblíbené rubriky Recenze nahoře bez, které píšu i dole bez xD Tentokrát se podíváme na zoubek jednomu mému oblíbenému seriálku, který sleduji již 466 let a vždy hltám každý nový díl a jsem překvapena jeho genialitou a nečekaným koncem! Tento seriál jistě zná každá nula, pozér a senior, protože je super slavný, získal nespočet Oscarů, Grammy a Pulitzerových cen a dvakrát byl nominován na Nobelovku xD
Panebože, už nás nenapínej Anice a prozraď nám, jak se ten seriál jmenuje! křičíte na mě přes monitor, a já se vás ptám, jestli nejste totál vypatlaný? Však si přečtěte název článku omg xD

STRUČNÝ POPIS

Na začátku první série se podíváme do úplně normálního amerického městečka, ve kterém za den okradou dvacet občanů, zavraždí 35 a 47 se jich ztratí a již nikdy je nenajdou.. a nebo jo, ale až po dvaceti sériích xD V prvních minutách sledujeme top friendky na život a smrt, které pořádají lesbické orgie ve stodole jedné z nich. Hladí si mušličky a u toho přemýšlí, jaké to je asi držet v ruce něčí měšec xD

Pak se všechny zdrogují heroinem a usnou. Druhého dne ráno jedna z nich chybí, a tak jí ty cuchtinky začnou hledat. Jenže jí nemohou najít!!! Místo aby volaly benga, cajty, chlupaté, želízkáře, FBI, CIA nebo SS, zalezou zpátky do stodoly a píchají si kokain do oka xD Nakonec policajty zavolají rodiče. Po pár dnech naleznou mrtvolu té nebohé slečinky v jednom ze sklepů. Zbyla z ní pouze kostra a paruka. Po jejím pohřbu čtyřem kamarádkám zazvoní v jednu chvíli mobil. Podívají se na displej a čtou hrůzostrašnou zprávu z neznámého čísla: Čusík slepice, jsem zpátky. Jste rády? - A. Holky jsou touto zprávou zděšeny a Aria se již chystá volat lovce duchů, ale ta nejchytřejší... Spencerína se jmenuje, jí zadrží. Holky se vydají po stopách tajemného -A, který jim každou hodinu posílá výhružné esemesky a také svoje nahé fotky v pozoruhodných kostýmech a postupně zjišťují, že vlastně Aniceson nebyla takové neviňátko a za svůj krátký život stačila obdělat polovinu lidstva. Za všechny série také stačí obvinit celé městečko včetně sebe a svých rodičů a taky lidí, které zemřeli, protože pár z nich se vrátí ze záhrobí, jako jejich vietnamská nepřítelkyně, která několik desítek sérií stála za těmi strašlivými smskami xD Co se s holkami stane? Zjistí pravdu o úmrtí Aniceson? A odhalí pravou totožnost -A? A kdo si to rozdá jako první? Honba za pravdou může začít.

HODNOCENÍ

Na tento seriál jsem natrefila naprostou náhodou, když jsem ho sama zažila! Cože?! ptáte se šokovaně a já vám odpovídám ,,ANO". Jistě si pamatujete na druhou sérii mých storek, která byla přeplněna Oxanou, stejně jako je přeplněna moje podprsenka prsy xD Již od první sekundy jsem všechno zažívala z první ruky. Orgie, heroin a tajemné zmizení hlavní postavy, Aniceson....má tak pitomé jméno, no ne?!?! xD Prvně jsem tam chtěla zůstat kvůli prachům, protože příběh byl trapný a dějové zvraty naprosto předvídatelné a taky mě sedmkrát obvinili z vražd, které jsem mohla spáchat, ale nakonec jsem si to rozmyslela, a jednou z toho, že jsem Spenceríně sbalila bojfrenda a plánovali jsme, jak ji zničit xD Jinak všechny postavy (kromě mě!) jsou absolutně stupidní blbky, které nepřemýšlí a kdyby aspoň jednou použily to, co mají v hlavě, tak odhalí hned na první pokus jako já, kdo je -A xD Nejví.cz jsem si oblíbila postavu federální děvy, která holkám ničila každičký den tím, že jim absolutně nic nevěřila a obviňovala je i z krádeží místních pouličních vořechů xD Pak jsem si velice oblíbila příběhy matek. Protože studio moc nevydělávalo, dovolilo si pouze 1 matku na sezónu a jednoho otce na tři. Ale vždy, když se jedna z těch žen objevila, to byla parádní 7sekundová scéna, na kterou vždy ráda vzpomínám xD

Ve 43. řadě se konečně dozvídáme, kdo je -A. Já to samozřejmě věděla, protože jsem si ještě před natáčení pilotu prolistovala všechny scénáře a vše jsem twistla na twister, takže o tom věděl celý svět xD I tak to bylo velice šokující zjištění, že to ARIA všechny vraždila, protože jim záviděla životy, a hlavně mě, největší krásce na scéně. Největší mínus pro mě bylo to, že postavy byly příliš ploché.. taková Spencerína měla snad mínus pětky a jediná Aniceson tam v pozdějších sériích už něco málo měla. Ale to bylo spíš tím, že přibrala 789 kg za jednu sezónu xD Dále bych také vytkla scénáristům, že mi neobstarali žádného stálého bojfrenda a musela jsem holkám tajně balit ty jejich a se všemi jsem si užívala u Arie ve sklepě a taky na její postýlce, kuchyňské lince, jídelním stole, záchodě, koberci, krbu, knihovně, rohožce a psí boudě xD
Další mínus bylo málo sexu. Na to, že je to teen seriál, jsem očekávala spoustu zvrlého teen sexu v každé třetí scéně. Proto jsem musela vždy zakročit já a s někým si to rozdat...jen fejkově samozřejmě, svůj věneček si šetřím až na vlastní pohřeb xD

Veliké klady ovšem vidím v jedné postavě, která se na poslední chvíli dostala do scénáře. Musela jsem se tam totiž vepsat, protože jsem tušila, že beze mě bude tento nudný seriálek zrušen ještě před pilotovou fází xD Podle reakcí na internetu na mou roli nezlomné hrdé ženy s plnými rty a obřími vnadamy pějí lidé samou chválu a jsem jedním ze dvou důvodů, proč si seriál pouští. Ten druhý je šikanování Arie, která je každou chvíli někde zaseknutá, málem rozčtvrtěná, spálená, zavražděná nebo znásilněna. Byl to vlastně můj nápad a scénáristi si ho naprosto zamilovali a odložili Ariinu plánovou smrt, protože jim přišla jako nejnudnější a nejhůře oblečená postava v historii televize xD
A komu bych tedy seriál doporučila? No hlavně psychicky nemocným puberťačkám, které věří, že váš může 78 let vydírat nějaký -A a taky, že můžete mít žhavý románek s vaším učitelem angličtiny a nebo naivkám, které si myslí, že se z vás za jeden díl stane agent FBI...

Seriál bych hodnotila jednou Anicinou hlavičkou, kterou dávám za cameo jedné velké hvězdy - MĚ! xD Zbytek seriálku byl absolutně jetý a nerealistický a jediné další plusy byla federální bitch, matky a jejich pozoruhodné příběhy xD Takže bych nakonec dala hvězdičku a čtvrt? xD No spíše tu jednu.
Doufám, že vám moje recenze byla velice nápomocná při rozhodování zda si seriál nelegálně stáhnout a zemřít při jeho sledování, protože než dokoukáte všechny díly a přijdete na všechny nevysvětlené záhady, bude vám 101 let. Pokud tak dlouho nechcete čekat na smaotný závěr a rozuzlený všech zápletek, stačí sledovat můj Spoilerový twister account - @AniceVamSpoilerujeDejZeSerialuRoztomilePravdomluvneLharky, nebo si to najdětde pod hashtagem #SpoileryZNikdyNekoncicihoSerialuRoztomilePravdomluvneLharky, který trenduje již od roku 2010 xD

Uvidíme se u další recenze, která bude o......tom, že vám to prozradím si nechte zdát xD

12 lidí ohodnotilo tento článek.