Recenze nahoře bez - Sám doma

23. prosince 2016 v 16:40 | Anice |  Recenze nahoře bez

Ahojínečičenek Aničáčci xD

Po si půl roce jsem si pro vás připravila další naprosto objektivní recenzi. A protože se blíží vÁnice, chtěla jsem samozřejmě jeden z oblíbených filmečků, ale poté jsem si uvědomila, že film Superšpekna slaví Vánoce ještě nevyšel a já vám přece nemohu vynášet spoilery, i když jsem ho již 479 krát viděla a také zasahovala do scénáře. Přemýšlela jsem tedy dny, týdny, měsíce, roky až moje bezchybně tvarovaná hlavička, která prodělala několik otřesů mozku, došla k závěru. O výběru filmu se dočtete v celém článku.
A nebo v nadpise omg, ano, je to Sám doma xD

Kdo nezná tento vánoční film, jako by nežil. Je to klasika všech klasik. Pro absolutní ignoranty pomlčky coury tu mám malinký popis, o co ve filmu jde:

STRUČNÝ POPIS

Celý tento film se točí okolo postiženého kluka, který nesnáší svou mnohočetnou rodinu, protože ho ignorují a pomlouvají před jeho zády. Úplně nejví.cz hejtuje svého bratra, který se jmenuje Buzz(erant) a je to velikán, který ošustil polovinu ulice a taky čtvrtinu městečka xD Blíží se Vánoce a celá rodinka se chystá přes svátky odjet pryč. Už si přesně nepamatuji kam, ale mám pocit, že pomáhat sirotkům v Bangladéši a rozdat jim majetek svého syna Kravina, kterého totálně nesnáší, protože má obří uši, hubu jako pračku na ****** a nemódní účes jak z roku 1990 xD
Protože je Kravin na svoji rodinu velice rozhněvaný, přeje si, aby celá jeho rodina byla brutálně zavražděna a on tak mohl rozprodat nevkusný nábytek a pořídit si koně xD

Druhý den ráno se probudí a zjistí, že celá jeho rodina zmizela! Okamžitě vyletí z postele, otevře otcův minibar, bouchne šampáňo, ožere se do němoty a potom si to rozdá se sousedovic kočkou Grétou. Dny bez své rodiny si náležitě užívá a asi po měsíci zjistí, že musí zajít na nákupy, protože neměl kartáček na zuby, takže si musel zuby čistit záchodovou štětkou a jako pastu používal lubrikant, který našel u rodičů v ložnici. Když se vydá na nákupy, narazí na tajuplného muže, o kterém koluje městská legenda, že znásilňuje malé blonďaté chlapečky, kteří jsou ostříhání podle hrnce. Nejraději má však ty, kteří mají pusu širokou natolik, že může pohltit jeho obrovitý úd xD Rychlostí blesku uteče a na silnici ho srazí a brutálně rozmázne auto, které řídí banda zlodějů. Kravinovi pomůžou na nohy, popřejí Veselé Vánoce, pozorují ho, do jakého domu vejde a vytipují se jeho dům jako cíl pro další loupež. A tady začíná Kravinovo zábavné dobrodružství plné násilí, krve a samozřejmě sexu xD

HODNOCENÍ

Tento filmek mi doporučila Samantha, protože já sama jsem samozřejmě něco tak starého neznala a myslela jsem si, že filmy se začaly natáčet až po roce 2000 a do té doby se lidé bavili pouze rytím do svých jeskyních příbytků. Filmek mi byl předán na VHS, a tak jsem se samozřejmě musela vydat do bazaru, kde jsem si na to pořídila vhodný přehrávač. I díky této zkušenosti jsem musela jednu Anicinu hlavičku tomuto filmečku ubrat.

Film má krásnou atmosféru, že mě inspiroval nazdobit si můj rozsáhlý zámek vánočními světýlky. Když jsem skončila, zjistila jsem že jsme film nestopla a přišla jsem o spoustu báječných okamžiků, a proto musím tomuto filmu ubrat další Anicinu hlavičku xD Na gauč jsem sedla ve chvíli, kdy ten širokoústní kluk rozhazoval po svém domě nášlapné miny, pasti na medvědy a jámy plné ostrých trnů. Nejvíc jsem si samozřejmě oblíbila postavu prodavačky, která Kravinovi prodávala zubní kartáček a obvinila ho z loupeže, brutální vraždy jejího manžela a atentátu na prezidenta, postavy dvou zlodějů, kteří jen Kravinovi chtěli vysvětlit, o čem jsou vlastně Vánoce a také starouška od vedle, který ve svém sudu vozil naporcovaná těla svých obětí a chtěl si do něj také naporcovat Kravina. Tyto čtyři postavy držely celý film nad vodou a jen díky nim jsem ho vypnula až deset minut před koncem.

Film byl vskutku groteskní, třeba jak ti zlodějovi šlápli do medvědích pastí a utrhlo jim to nohu, nebo jak prošli místností, dotkli se provázku na zemi a motorová pila na laně jim usekla obě ruce....nebo když konečně chytli Kravina, vystřídali se na něm, jenže přesně to plánoval, a po aktu jednomu ze zlodějů vystřelil mozek z hlavy dětskou atrapou... ale víc už vám spoilerovat nebudu xD No a co se mi na filmu nelíbilo? Nelíbilo se mi zasazení do devadesátých let a taky Kravinův styl oblékání, který by seděl možná Oxaně..ale to ten účes taky xD

Díky těmto mínusům dávám tedy filmečku pouhé dvě Aniciny hlavičky. Ale pokud se budete o svátcích nudit a máte rádi vánoční komedie s lehce erotickou atmosférou, mohu vám ho vřele doporučit. Jen nečekejte žádný kultovní trhák.
Zatím se mějte a uvidíme se u další recenze, která bude na můj oblíbený porno filmek Spermaman vs. Fuckman.

5 lidí ohodnotilo tento článek.