Recenze - 13 Reasons Why

Neděle v 16:04 | Anice |  Recenze nahoře bez

Ahuuuuuuj xD

No kde jsi zase omg wtf byla, ty malá čubko, ptáte se? A já vám odpovídám, že vám do toho vůbec nic není, protože nejste moje babitchka nebo kmotra, slepice Eliška!

V dnešním vydání rubriky ,,Recenze nahoře bez" si rozebereme jeden aktuální hit. Jedná se o seriál, který změnil mnohé životy a to samozřejmě i ten můj xD

Pokud jste se pořád nenaučili číst název článku, jde o temný seriál ze středoškolského prostředí. Šikanovaná holka spáchá sebevraždu, ale ještě předtím nahraje 13 kazet pro lidi, kteří za to mohou. Jste ready a steady?????

STRUČNÝ POPIS

Hanka je šestnáctiletá holka, která se právě přistěhovala do nového města. Protože je sexy, pozvou ji obří párty před začátkem školního roku. Tam to všechno začne. Hanka si hned najde novou bestku, ale ta se bohužel hned další den stěhuje, protože již nemůže poslouchat Hančiny hysterické výlevy. Na párty ji také upoutá Justin, místní děvkař, který ojel každou ve škole, i tu *spoiler alert* korejskou lesbičanku, která si to o přestávkách dělá na dívčích záchodech, když dírkou ve dveřích pozoruje ostatní studentky xD

Ještě než Hanina kámoška odjede, tak jí dovolí, aby Justina ojela, protože ona už ho nechce a najde si nějakého nového nabíječe. Hanka teda neváhá a hned po novém úlovku skočí. Tato událost se jí však stala osudnou. Slet událostí spuštěný činy několika přátel i nepřátel zapříčiní, že se Hanka zabije. Ale než to udělá, pomstí svou smrt - nahraje 13 kazet, ve kterých vysvětluje, proč spáchala tento hrůzný čin. V kolotoči dramat se ocitá i hlavní postava, Clay, který Hanku miloval, a nechápal, proč se tak populární šukna mohla zabít. Nakonec i on dostane kazety, což znamená jediné - za její smrt může i on. Clay začne poslouchat kazety a trvá to mu zrhuba 300 let, než se dostane k té svojí. Mezitím se zbytek "kazeťáků" spolčí s cílem zničit Claye, než všechny jejich zlomyslné činy vůči Hance vykecá policii, FBI, CIA a MI6.

HODNOCENÍ

Na tento seriál jsem narazila naprostou náhodou, když jsem po celém twisteru viděla heštegy #savehankapekařová xD Vůbec jsem nechápala, co to má jako znamenat, a tak jsem na trend hned klikla.
Seriál mě velmi zaujal díky jeho reálnosti, protože takové problémy jako Hanka má každý druhý středoškolák...no ale kam se její problémy hrabou na ty opravdové, které trápí mě, že? Seriál jsem zhlédla téměř okamžitě..ale to jsem si jen představovala a ve skutečnosti mi to trvalo dva měsíce. Proč, ptáte se? Každá epizoda pro mě byla těžší a těžší a já soucítila s Hanou, naprosto jsem chápala její pocity. Ihned jsem si uvědomila že mi lidé stejným způsobem ničí život. Například po čtvrté epizodě jsem šla na nákup a při placení mojí perlovou platební kartou mi prodavačka oznámila, že platba byla zamítnuta. Nechápala jsem proč, rozbrečela jsem se a utekla domů a ihned nahrála kazetu, kde jsem prodavačku obviňovala z toho, že za 10 let způsobí moji brutální sebevraždu. Byla jsem v takové agonii, že jsem i ignorovala babitchku, která mi do pokoje přišla říct něco o mé platební kartě, že jsem vyčerpala můj hodinový limit $200 000 a měla jsem počkat 12 vteřin než jsem mohla provést novou platbu.....nebo tak něco, nechtěla jsem ji poslouchat xD Druhou kazetu jsem nahrála právě pro babitchku. Z obchodu mi donesla o odstín světlejší lak na nehty než jsem po ní chtěla. Co se to s ní děje, to už mě nemá ráda ani ona? Brečela jsem do srsti mé čivavy, která se hned přesunula do svého pelíšku. Tak jsem i pro ni nahrála dojemnou kazetku, ve které jsem jí vyčetla, že i ona, moje věrná přítelkyně, mi takto podkopla nohy a dala mi další důvod k sbevraždě. S kazetami jsem skončila asi u čísla 5, protože jsem pak zapomněla, že jsem se vlastně chtěla zabít. Ale zpět k seriálku. Seriálu bych vytkla zbytečné natahování děje. Všechny kazety si Claydee mohl pustit za necelou hodinu, ale ne...on musel jezdit po městě a představovat si vše, co Hanka na svých kazetých vyprávěla. Druhou půlku seriálu halucinoval jak ji ojíždí na té klouzačce, kam jí ho šoupl Justin, nebo na té párty, kde znásilnili tu štětku Jessicu....bacha, spoiler alert xD Když jsme se blížili ke Clayeově kazetě, byla jsem napnutá jako kšandy. Čekala jsem, že ji třeba něčím nakazil a ona to zjistila a proto mu věnovala kazetu, ale nakonec jen proto, že ho tajně milovala a on hrál na nedostupného? Proto ses zabila ty káčo pitomá?!!!!! No dobře, ještě tam byla jedna událost, kterou vám nebudu spoilerovat.. jen vám řeknu, že si Hana konečně pořádně zasouložila xD

Jako pozitiva tohoto seriálu beru obsazení. Všechny středoškoláky hráli lidé nad třicet let a u Claye mám podezření, že herci bylo nad 40, ale není to jisté. I tak však předvedli neskutečný výkon, který je hodný Emmy a Zlatého glóbu. Nejvíce jsem si oblíbila postavu barmanky, která se v celém seriálu objevila na pět minut. Její herecký počin byl však tak excelentní, že jsem se po jejím výkonu zapsala na barmanskou školu. Také se mi zamlouvala postava toho šukanátora, který na konci seriálu oklátil Hannu ve vířivce. I když to byl záporák, měl něco do sebe....asi to bude jeho dětská tvář.

Kdo mě však nejvíce štval byla ta lesbická vietnamská korejka, která si hrála na kámošku, ale hned za rohem vás totál pomluvila. Bože, jak já takové lidi nesnáším!!!!!
Pak mě štvala Hanky máti, byla to šílená hysterka. Tak se ti podřezala dcera, no bože, už uběhlo pár dní, přenes se přes to!!!!

Tomuto seriálu, který je vhodný pro každou věkovou skupinu, dávám hodnocení nad míru uspokojující, a myslím, že tvůrci díky mému hodnocení prodlouží seriál i pro další sérii. Seriálu dávám 3 a půl Aniciny hlavičky. Z toho ty tři hlavičky jsou za brutální sex scény a ta půl hlava za moji nejoblíbenější postavu ever, barmanku z kavárny.

Zatím se mějte a my se uvidíme u dalšího článku, který bude o problémech s prostatou a nočním pomočováním xD

Tak pppppppp

7 lidí ohodnotilo tento článek.