Recenze nahoře bez

Recenze - 13 Reasons Why

Neděle v 16:04 | Anice

Ahuuuuuuj xD

No kde jsi zase omg wtf byla, ty malá čubko, ptáte se? A já vám odpovídám, že vám do toho vůbec nic není, protože nejste moje babitchka nebo kmotra, slepice Eliška!

V dnešním vydání rubriky ,,Recenze nahoře bez" si rozebereme jeden aktuální hit. Jedná se o seriál, který změnil mnohé životy a to samozřejmě i ten můj xD

Pokud jste se pořád nenaučili číst název článku, jde o temný seriál ze středoškolského prostředí. Šikanovaná holka spáchá sebevraždu, ale ještě předtím nahraje 13 kazet pro lidi, kteří za to mohou. Jste ready a steady?????

Recenze nahoře bez - Sám doma

23. prosince 2016 v 16:40 | Anice

Ahojínečičenek Aničáčci xD

Po si půl roce jsem si pro vás připravila další naprosto objektivní recenzi. A protože se blíží vÁnice, chtěla jsem samozřejmě jeden z oblíbených filmečků, ale poté jsem si uvědomila, že film Superšpekna slaví Vánoce ještě nevyšel a já vám přece nemohu vynášet spoilery, i když jsem ho již 479 krát viděla a také zasahovala do scénáře. Přemýšlela jsem tedy dny, týdny, měsíce, roky až moje bezchybně tvarovaná hlavička, která prodělala několik otřesů mozku, došla k závěru. O výběru filmu se dočtete v celém článku.
A nebo v nadpise omg, ano, je to Sám doma xD

Recenze nahoře bez - Roztomilé pravdomluvné lhářky

3. června 2016 v 18:00 | Anice
Ahojec!

Vítejte u vaší oblíbené rubriky Recenze nahoře bez, které píšu i dole bez xD Tentokrát se podíváme na zoubek jednomu mému oblíbenému seriálku, který sleduji již 466 let a vždy hltám každý nový díl a jsem překvapena jeho genialitou a nečekaným koncem! Tento seriál jistě zná každá nula, pozér a senior, protože je super slavný, získal nespočet Oscarů, Grammy a Pulitzerových cen a dvakrát byl nominován na Nobelovku xD
Panebože, už nás nenapínej Anice a prozraď nám, jak se ten seriál jmenuje! křičíte na mě přes monitor, a já se vás ptám, jestli nejste totál vypatlaný? Však si přečtěte název článku omg xD

J.R.R.K.W.T.F. Tolkien - Pán prstění

11. května 2016 v 16:00 | Anice

Čusík bucifálci xD

Konečně je tu dlouho očekávaný článek z mé nové no.1 až 10 rubriky, která již nyní trhá všechny rekordy a to ji zatím nikdo nečetl xD Dneska si vezmeme na paškál (i když nevím, co to je) knihu, kterou zná každý...někdo ji totálně hejtuje a někdo lovuje a po přečtení posledního dílu skočil do místní sopky. Tentokrát se podíváme na knihu s názvem Pán prstění, kterou možná znáte pod názvem Pán prznění xD Napsal ji spisovatel J.R.R.K.W.T.F. Tolkien v roce 1752 a už v této starověké době trhala všechny rekordy v prodejnosti - 6. Lidi totiž byli chudí a nemohli si dovolit knihy xD Po dekádách se ale z z jeho knižní série stal naprostý hit, bylo na jejíích motivy natočeno nespočet filmů a pornoverzí a různých parodií.
Pohodlně se usaďte a já, Anice Knihomolová, vám povyprávím, o čem první díl je a jak se mi líbil xD

Nová Rubrika: Recenze Nahoře Bez

25. dubna 2016 v 20:00 | Anice

Čusík milovníci mě, mě a taky mě.. no a ještě filmů, knih, hudby, seriálů a divadelních her xD

Dnes k vám přicházím s další originální rubrikou, která ve světě nemá obdoby, a tak doufám, že mi nezavřete dveře před nosem.. a pokud ano, stejně se do vašeho sociálního bytečku o rozměrech 1x1 m dostanu oknem nebo dírou ve zdi xD
Chtěla bych vám představit výtvor mého originálního supermozku, jehož chytrosti a prozíravosti nedosahují žádný mrtví ani živí géniové, a hned po přečtení tohoto článku si každá nicka, nulka a lowka udělá stejnou rubriku a bude prohlašovat, že ji má už od roku 1498 a má na ni autorská práva a patent...nesmíte ale věřit všemu, co se na internetu řekne xD

Antispam.er.cz